Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Zo sveta médií a marketingu 27.marec – 2.apríl

Napísal na 3. apríla 2012

Nestihli ste si nás vypočuť?

[powerpress url=“https://www.aetter.sk/wp-content/uploads/2012/04/mm2_4_2012.mp3″]

 

Už aj verejnosť hlasuje za najlepší novinársky prejav roku 2011

Ak ste fanúšikmi písaného slova v novinách a časopisoch, tak máte skvelú šancu zapojiť sa do hlasovania o najkvalitnejší žurnalistický príspevok, a to priamo na internete. Na portáli novinarskacena.sk majú všetci čitatelia z Česka i Slovenska možnosť rozhodnúť o najkvalitnejšom žurnalistickom príspevku za uplynulý rok. Doteraz o všetkých cenách rozhodovala iba odborná porota. Čitateľská obec si tak tento rok bude po prvýkrát vyberať spomedzi šiestich súťažných príspevkov z Česka a šiestich zo Slovenska, ktoré nominovala porota a rada Novinárskej ceny. Hlasovanie, v ktorom čitatelia vyberajú článok s výrazným spoločenským dopadom, prebieha do 14. apríla 2012. Vyhlasovanie výsledkov sa uskutoční 19. apríla a výherca ceny verejnosti získa šek na 830 eur.

Hlasuj aj ty na: http://hlasovanie.novinarskacena.sk/


 Slovenských divákov čaká nová športová televízia

Už v máji tohto roku sa fanúšikovia športu môžu tešiť na novú športovú komerčnú televíziu. Športový kanál s názvom Slovak sport.tv chce svojou prítomnosťou na trhu zaplniť dieru, ktorá vznikla po zániku verejnoprávnej STV3. „Novovzniknutá televízia má za cieľ konkurovať zahraničným športovým televíziám kvalitou a ponukou atraktívneho programu pre domáceho diváka“, uvádza internetová stránka projektu. Vysielaciu štruktúru Slovak sport.tv budú tvoriť priame prenosy a záznamy z domácich líg najrôznejších kolektívnych športov. Nebudú tiež chýbať prenosy zo zápasov regionálnych súťaží. Slovak Sport.TV je sesterským projektom regionálnej televízie Central, povedie ju riaditeľ Robert Greguš.


Verejnoprávna RTVS si zarobí

Rozhlas a televízia Slovenska uzavreli zmluvu s komerčným rádiom Jemné melódie. Predmetom zmluvy je dodávanie dopravného servisu Zelená vlna na frekvencie Jemných melódií. RTVS tak nie je iba producentom dopravného spravodajstva, ale aj jeho dodávateľom. Zmluva účinná od 20. marca platí do konca kalendárneho roka 2012 a celková predajná cena Zelenej vlny je 2400 eur vrátane DPH. RTVS si tak mesačne prilepší o 200 eur. Zmluvu medzi Jemnými melódiami a RTVS si môžete pozrieť na: http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=444619&l=sk


Novú reklamnú kampaň Mercedesu bude riešiť reklamná komisia

Rozhlasový spot na dodávky značky Mercedes na základe sťažností uráža Talianov. V reklame speaker tvrdí, že Taliani vyrábajú všetko na pizzu – paradajky, šunku a aj dodávky. Práve posledný menovaný artikel vytvoril dojem vulgarizmu v reklame.  Reklama tak bude predmetom posudzovania Arbitrážnej komisie  12. apríla.  Spoločnosť Mercedes-Benz Slovakia odmieta porušenie etiky. Podľa marketingovej manažérky Mercedes- Benz Ingrid Jančekovej text reklamy neobsahuje žiadne dehonestujúce slová či nadávky a ani xenofóbne vyjadrenia. Za konceptom reklamy stojí reklamná agentúra Made by Vaculik.


Facebook prešiel na Timeline natrvalo

Medzi bežnými užívateľmi Facebooku, nie veľmi obľúbený Timeline sa do firemných profilov zakorenil natrvalo. Stalo sa tak 30. marca. Timeline funguje na princípe dvoch grafických prvkov – prvým je štvorcové logo a druhým je takzvaný cover – titulná fotka. Timeline pôsobí na prvý pohľad neprehľadne. Je založený na vertikálnej časovej osi a príspevky sú zoradené na jej pravej a ľavej strane. Facebook však tvrdí, že vďaka Timelinu výrazne vzrástol počet používateľov, ktorí na profiloch firiem likeujú, komentujú či zdieľajú. Pozitívny efekt sa najviac prejavil u menších facebookových stránok s menej než jedným miliónom fanúšikov. Pri nich sa počet likeov zväčšil na o 60 percent. Ukazovateľ people talking about this narástol o vyše dve tretiny. U najpopulárnejších brandov však nový Timeline spôsobil pokles všetkých ukazovateľov o 10 percent. Timeline je v konečnom dôsledku prínos – stránky s menej než miliónom fanúšikov totiž tvoria 85 percent firemných profilov.


Text: Magda


Pokračovať v čítaní