Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

„Sto tabletov týždenne“ má pokračovateľa – červené prasa

Napísal na 3. decembra 2013

„Sto tabletov týždenne“ má pokračovateľa – červené prasa

čerJeden z top zľavových portálov na Slovensku Zľavadňa.sk spustil vianočnú komunikáciu. Naráža v nej na notoricky známu reklamu internetového obchodu Alza.sk. „Sto tabletov týždenne“, ktoré v kampani ponúka zelený mimozemšťan s prenikavým hlasom, zamenil zľavový portál za sto prasiatok týždenne.


Nemecký Bild odmietol cenu za najlepší titulok roka. Nebol jeho

bild2Novinový nadpis Yes, we scan sa stal podľa Asociácie nemeckého jazyka (VDS) najlepším titulkom za rok 2013 v krajine. Združenie vyhlasujúce v Nemecku „titulky roka“ zaň prvenstvo prisúdilo bulvárnemu denníku Bild. Ten však krátko po uvedení výsledkov reagoval, že hoci headline vo veľkom používal, nevznikol na jeho pôde. Šéfredaktor Bildu Kai Diekmann na Twitteri napísal, že túto cenu denník neprijme. „Cítime sa poctení, ale cenu musíme s vďakou odmietnuť. Titulok totiž pochádza z internetu. Kto ho vymyslel, nevieme. Bild ho používal asi najviac, ale nebol prvý,“ priznali vzápätí noviny aj na svojej webstránke.


Netradičné spojenie: Elektronika z e-shopu sa dá vyzdvihnúť na čerpacej stanici

imagesMenší tovar objednaný cez e-shop predajcu elektroniky Datart si zákazníci môžu po novom vyzdvihnúť na 212 čerpacích staniciach Slovnaft po celom Slovensku. Datart tvrdí, že reagoval na špecifickosť tuzemského trhu v súvislosti s vysokým počtom internetových objednávok, ktoré si zákazníci vyzdvihujú mimo siete predajní. „Obdobná situácia je napríklad v Českej republike. Na Slovensku by mal byť pre nás Slovnaft pre jeho rozsiahlu sieť čerpacích staníc na dobre dostupných miestach ideálny partner,“ uviedol riaditeľ on-line divízie Datart International Jiří Navrátil.


Na tohtoročnej Effie uspeli kampane pre Citroën, s Rytmusom aj Treskom

Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) pozná víťazov národnej súťaže efektivity marketignovej komunikácie Effie. Porota v priebehu včerajška udelila agentúram celkovo jedenásť ocenení. Päťnásty ročník Effie bude najpamätnejší pre Istropolitanu Ogilvy, ktorá si odnáša zlato. V kategórii Digital dokázala agentúra premeniť shortlist za prácu Sagan Parking on Citroën na ocenenie.


Miley Cyrus nahradila „twerkujúca“ morka

Komu ide podľa vás nekoordinované „sexi“ trasenie tela nazývané „twerking“ lepšie: Miley Cyrus alebo morke bez hlavy? Populárny kúsok Vďakyvzdania si zobrala na mušku LogoTV.

Ak ste nedajbože nikdy nevideli „twerkovať“ Miley, rýchlo to prosím napravte!


Ktorému politikovi ide propaganda najlepšie? Vyhodnotí to nová súťaž

hovorcarokaAgentúra Made in Media, ktorá spoluorganizuje aj anketu Hovorca roka, prichádza v spolupráci s agentúrou Vrtieť psom s novou súťažou Huba roka. Hodnotiť bude komunikáciu politikov. Podľa agentúr síce existujú prieskumy dôveryhodnosti, komunikačná úroveň politikov však hodnotená doteraz nebola, čo sa má zmeniť. Prvé ceny – Zlatú, striebornú a bronzovú hubu, ako aj anticenu– Muchotrávku roka, chcú organizátori odovzdať ešte v tomto roku 19. decembra. O víťazoch bude rozhodovať názor novinárov a komentátorov, ktorí už v aktuálnom hlasovaní môžu trom najlepšie komunikujúcim politikom prideliť body.

 

Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk


Pokračovať v čítaní