Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Mobilná aplikácia Zuna sa naučila po východniarsky

Napísal na 12. novembra 2013

Mobilná aplikácia Zuna sa naučila po východniarsky

164945_640704019282661_1192103596_nDirect banka Zuno do vynovenej mobilnej aplikácie pridala netradičnú jazykovú mutáciu – východniarčinu. Špeciálny dialekt slovenčiny je dostupný len pre klientov, ktorí v aplikácii používajú nadstavbový účet Plus. Klienti banky, ktorí si zvolia východniarčinu ako používateľský jazyk, môžu po novom „rachovac šporeňa i fklady“ alebo „nakľepac svuj PIN, toten co ši zrobili pri aktivacii“.

 


Kanadská reklamná agentúra stratila akékoľvek zábrany: prepadáva, unáša deti, straší ľudí

Kanadská reklamná agentúra John St. rada poukazuje na „tienisté“ stránky reklamného biznisu. V najnovšej iniciatíve pranieruje, kam sú už niektorí konkurenti ochotní zájsť v rámci kampaní a kreatívnych nápadov.
John. St klientom fiktívne ponúka netradičné formy prezentácie, ktoré sú za hranicou etiky. „Prepady, únosy áut, pouličné nepokoje – nie je nič, čo nespravíme pre zviditeľnenie vašej značky,“ uvádza agentúra v promo texte pre svoje nové oddelenie exFEARiential.
Torontská reklamka v prezentačnom videu pristupuje k svojmu inovatívnemu marketingu naoko seriózne. Opiera sa o tvrdenie, že najsilnejšia ľudská emócia nie je láska, ale strach.


Incest a ponižovanie: Švédov pobúrili čipkované nohavičky na Deň otcov

nohavickyKritiku mnohých obyvateľov Švédska zožala reklama zo štokholmského nákupného strediska na blížiaci sa švédsky Deň otcov.
Plagát s čipkovanými nohavičkami, ktorý vyzýva k potešeniu mužov, podľa niektorých ponížil ženské telo na obyčajnú komoditu, iní v ňom zasa vidia podporu incestu.
Prípadom sa zaoberá aj ombudsmanka pre reklamu Elisabeth Trotzig. Na mušku si ho vzala aj štátna televízia SVT.

 


Ako v Minority report: Tesco oscanuje vašu tvár a pošle cielenú reklamu

Reťazec Tesco plánuje po svojich čerpacích staniciach po celej Británii rozmiestniť špeciálne obrazovky, ktoré oscanujú tváre nič netušiacich zákazníkov. Na základe získania informácii o pohlaví či veku človeka reťazec odvysiela zákazníkovi personalizovanú reklamu na mieru. Technológia tiež dokáže odhaliť, ako dlho jednotliví zákazníci danej reklame venujú svoju pozornosť.

Technológiu, ktorá dokáže scanovať ľudské tváre, má na svedomí spoločnosť Amscreen. Informácie, ktoré zbiera, sa v rámci snahy neznepokojovať zákazníkov nikde neukladajú, zaznamenáva sa iba dátum, čas, miesto a nákup zákazníka. V záznamoch sa nemajú objaviť ani konkrétne tváre ľudí.


Coke a Pepsi čelia novým obvineniam: Okrem obezity sú zodpovedné aj za cukrovku

pepsi-coca-cola-614xaVýrobcovia nápojov Coca-Cola a Pepsi čelia ďalším novým obvineniam. Podľa novej štúdie konzumácia sladených nápojov nie je spájaná len s obezitou, ale aj s cukrovkou.
„Zistili sme, že 90 percent lekárov v Spojených štátoch, Veľkej Británii a Ázii je presvedčených, že nadmerná konzumácia cukru spôsobuje diabetes 2. typu,“ povedal Stefano Natella, riaditeľ Global Equity Research banky Credit Suisse, ktorá štúdiu zverejnila v spolupráci s výskumníkmi z Georgetown University. Podľa správy približne 43 percent z pridaných cukrov v strave pochádza práve zo sladených nápojov.


RTVS bude mať s ČT spoločnú silvestrovskú šou

rtvs_ctSpoločný galaprogram na posledný deň roka chystá RTVS s Českou televíziou. Uviedli to zástupcovia ČT na pondelkovej tlačovej konferencii ku koncoročnej programovej štruktúre. Podľa anotácie z programovej brožúry ČT, ktoré zverejnil web DigiZone.cz, budú moderátormi programu Martin Dejdar a Peter Marcin.
„Najväčšie české a slovenské hviezdy na zábavnej ceste časom. Slávne hity, svetové kúzla a silvestrovská porcia humoru v podaní legendárnych komikov,“ uvádza sa v popise programu, ktorý dostane názov Kúzelný Silvester.


Na Noc reklamožrútov je pripravených takmer 500 spotov

Podobne, akbkis_big_b3d91d8a71cc23168d701d4d3b773b98o sa organizujú rôzne filmové, divadelné, či iné festivaly, Noc reklamožrútov je festivalom reklamy. Pre veľký záujem divákov sa podujatie Noc reklamožrútov organizuje na Slovensku pravidelne už niekoľko rokov. Pre návštevníkov je pripravených takmer 500 spotov, ktoré predstavujú to najlepšie a aj to najhoršie zo sveta reklamy a patria do filmotéky J. M. Boursicota.
Noc reklamožrútov odštartuje 15.novembra v Refinery Gallery Vlčie hrdlo o 19. hodine a potrvá až do neskorých nočných hodín. Okrem reklamných spotov je pripravený sprievodný zábavný program, rocková „žúrka“ by Rocková republika a navyše jeden z návštevníkov bude môcť vyhrať Mini na víkend s plnou nádržou.

 

 

 

 

 

Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk


Pokračovať v čítaní