nov 102018
 

 

Aká je správna reklama a aké kroky má podniknúť firma, aby sa zviditeľnila v mori ostatných podnikov?


Tradičná marketingová konferencia, ktorú organizuje naša fakulta, sa tento rok zaoberala digitálnymi zrkadlami. Na Smolenickom zámku o odraze reality v digitálnom svete diskutovali prednášajúci správneho i marketingového sektoru. Jedným z nich bol Filip Kuna, predstaviteľ firmy Strossle, ktorý sa venuje obsahovému marketingu. Čo odporúča?

      Filip Kuna o obsahovom marketingu

Do Smoleníc zavítalo viac ako 150 návštevníkov Foto: Kristián Pribila

Ďalej svet reklamy prirovnáva k romantickému vzťahu. Obsahový marketing zariadi, že sa nám značka nie len zaryje do pamäti, ale začneme ju aj mať radi.

      Svet reklamy ako vzťah

Foto: Kristián Pribila

Okrem obsahového marketingu podniky využívajú rôzne iné kreatívne spôsoby svojej prezentácie. Náš pedagóg, Pavol Minár, vo svojej prednáške ukázal, že neraz je aj prezentácia nedostatkov značky efektívna.

      Prednáška Pavla Minára

Každá reklama je dobrá reklama Foto: Kristián Pribila

Slovenskou republikou v súčasnosti rezonuje kontroverzná reklamná kampaň poukazujúca na rasovú diverzitu našej krajiny. Jej tvorcovia chcú v kontroverzii pokračovať a dotknúť sa aj iných dôležitých tém. Hovorí predstaviteľ reklamnej agentúry Triad Advertising Matúš Hliboký:

      Kontroverzné reklamné kampane

Reklama s alkoholickým nápojom Slovákov v názoroch rozdeľovala Foto: Kristián Pribila

      Digital mirrors - Barbara Čierna

Autor zvukovej montáže: Barbara Čierna

Viac zaujímavých článok z nášho webu