nov 082018
 

 

 

Smolenická konferencia sa opäť tešila vysokej účasti.


Fakulta masmediálnej komunikácie organizuje už 15. ročník marketingovej konferencie Marketing Identity. Konferencia, na ktorú prichádzajú aj odborníci zo zahraničia, mala bohatý program. Čo sa týka účasti, na konferenciu sa zaregistrovalo vyše 150 účastníkov z celkovo 40-tich vysokých škôl a univerzít. Čo si o tom myslí Rudolf Rybanský, poverený výkonom funkcie dekana našej fakulty?

      Vysoká účasť

Foto: Kristián Pribila

Tento ročník konferencie mal podtitul Digital Mirrors a prodekanka Čábyová nám vysvetlila, čo tento názov symbolizuje:

      Doc. Čábyová o Digital Mirrors

K slovu sa dostal aj rektor UCM, Roman Boča Foto: Kristián Pribila

V bohatom programe si svoje miesto vyslúžil aj krst nových vydaní časopisov Communication Today ejmap. Martin Solík a Zora Hudíková priblížili, čo obsahujú nové vydania jednotlivých periodík:

      Nové vydania časopisov

Foto: Kristián Pribila

Celú montáž si môžete vypočuť tu:

      Konferencia Marketing Identity

 

Autor zvukovej montáže: Lukáš Dzivý

Viac zaujímavých článok z nášho webu