15. ročník konferencie Marketing Identity: Chceme poukázať na stieranie hraníc medzi virtuálnosťou a reálnosťou
Napísal abrnkyna 8. novembra 2018
Smolenická konferencia sa opäť tešila vysokej účasti.
Fakulta masmediálnej komunikácie organizuje už 15. ročník marketingovej konferencie Marketing Identity. Konferencia, na ktorú prichádzajú aj odborníci zo zahraničia, mala bohatý program. Čo sa týka účasti, na konferenciu sa zaregistrovalo vyše 150 účastníkov z celkovo 40-tich vysokých škôl a univerzít. Čo si o tom myslí Rudolf Rybanský, poverený výkonom funkcie dekana našej fakulty?
Tento ročník konferencie mal podtitul Digital Mirrors a prodekanka Čábyová nám vysvetlila, čo tento názov symbolizuje:
V bohatom programe si svoje miesto vyslúžil aj krst nových vydaní časopisov Communication Today a ejmap. Martin Solík a Zora Hudíková priblížili, čo obsahujú nové vydania jednotlivých periodík:
Celú montáž si môžete vypočuť tu:
Autor zvukovej montáže: Lukáš Dzivý