mar 122012
 

Ak sa vám nechce čítať, vypočujte si M&M

TASR má nový spravodajský portál

Verejnoprávna Tlačová agentúra Slovenskej republiky (TASR) v stredu 7. marca 2012 spustila vlastný spravodajský portál s názvom Teraz.sk a podtitulom Slovenské noviny. Podľa zverejnených informácií je účelom portálu sprístupňovať širokej verejnosti spravodajstvo národnej tlačovej agentúry, vrátane fotografií a videí tak, aby pokryl rastúci dopyt po aktuálnych informáciách. „Projekt Teraz.sk je ďalším posilnením služieb pre verejnosť, ktoré Tlačová agentúra Slovenskej republiky prináša,“ uviedol generálny riaditeľ TASR Jaroslav Rezník. Projekt nebude spoplatnený, denne má ambíciu ponúkať približne stovku najdôležitejších a najzaujímavejších správ z agentúrneho servisu TASR v sekciách Slovensko, Regióny, Ekonomika, Zahraničie, Kultúra, Šport a Magazín.


STV aj Slovenský rozhlas s novými logami

Značka Slovenský rozhlas a Slovenská televízia sú už nenávratne preč. Televízna Jednotka a Dvojka i všetkých deväť rádií v rámci ukončenia procesu rebrandingu a  vytvárania novej korporátnej identity komunikované výlučne ako programové služby RTVS, uviedla riaditeľka Sekcie komunikácie RTVS Lucia Čarná. Všetky verejnoprávne médiá spája grafický znak dvojbodky, ktorý sa nachádza aj v logu RTVS, a to za skratkou RTV. Naopak v prípade televízie a rozhlasu sa dvojbodka nachádza pred znakom média. Staré Logo využívala jednotka od roku 2004 ako symbol „nového začiatku televízie“. O niečo kratšie fungovalo logo Rozhlasu, len od roku 2007.


Po Slávikovi sa rozdával Oto

Už dvanástykrát v poradí mali osobnosti televíznej obrazovky možnosť prevziať si ocenenie diváckej obľúbenosti. Celý galavečer sa niesol v dusnej atmosfére, a to vďaka bojkotu televízie Markíza. Na nepríjemnú atmosféru reagovali aj moderátori večera Michal Hudák a Marián Čekovský, či mnohí ocenení z radov TV JOJ.

Ocenenie Osobnosť publicistiky si rovnako ako minulý rok odniesol Patrik Herman z Lampárne, ktorý si však cenu osobne neprevzal. Rovnako učinil aj Peter Varinský, moderátor Športových novín TV Markíza, ktorý sa stal Osobnosťou TV Športu. Už trojnásobnou držiteľkou pozlátenej sošky Ota v kategórii Osobnosť Tv spravodajstva sa stala Lucia Barmošová z TV JOJ. Prekvapením večera sa stal Martin Pyco Rausch, ktorý odsunul z piedestálu Adelu Banášovú a získal Ota za moderovanie zábavných relácií. Najzábavnejším programom roku 2011sa stala Partička. Nela Pocisková debutovala vo víťazstve v kategórii speváčka. Najpopulárnejším spevákom sa stal moderátor večera Marián Čekovský. V hereckých kategóriách dominovali Ján Koleník a Diana Mórová v dramatickom žánri a Lukáš Latinák a Petra Polnišová v komediálnom žánri. Polnišová sa zároveň stala absolútnym Otom. TV JOJ sa tiež môže tešiť z ocenenia za najlepší seriál – Panelák a za najlepší program roka.Tým bolo Srdce pre deti. TV Ta3 získala jediného OTA, a to v podobe Dušana Gabániho, ktorý sa dostal do siene slávy.


Voľby 2012 v slovenských televíziách

V TV Markíza výsledky predčasných volieb komentovala Iveta Radičová. Vo volebnom štúdiu hodnotila výsledky volieb ako sociologička, no nič sa nemení na fakte, že až do vymenovania novej vlády je stále predsedníčkou vlády SR. Radičová však prijala pozvanie TV Markíza aj napriek týmto rozporuplnostiam. Verejnoprávna Jednotka ponúkla divákom špeciálne štvorhodinové volebné štúdio. V nedeľu víťazom volieb obetovala 95 minú vysielacieho času v relácii o 5 minút 12. Spravodajci v Ta3 sa venovali voľbám počas celého dňa. Okrem mapovania volieb po celom Slovensku priniesli divákom volebný servis. Desať minút pred 22. hodinou spolu s odborníkmi ako Grigorij Mesežnikov či Zuzana Wienk čakali na výsledky volieb. Ako jediná zo slovenských televízií neuviedla špeciálny program TV JOJ.

Text: M&M tím

Viac o mne

Andrej Brník

Mám rád to čo robím a čo robím sa snažím robiť na 100%. Niekedy je to so mnou síce na nevydržanie, ale aj napriek tomu si myslím, že som celkom spoločenský.
Viac o mne

Posledné príspevky autora Andrej Brník (pozri si všetko)

Viac zaujímavých článok z nášho webu

  • Quo Vadis 2017: Zodpovednosť marketingu a médiíQuo Vadis 2017: Zodpovednosť marketingu a médií Quo Vadis, ktorú každoročne organizujú prváci doktorandi, sa tento rok venovala téme zodpovednosti marketingu a médií voči spoločnosti. Podľa slov organizátorov je táto téma v spoločnosti […]
  •                                            Študenti UCM sa dali dole! Študenti UCM sa dali dole! TRNAVA, jedáleň UCM. Študenti druhého ročníka marketingovej komunikácie v rámci predmetu Teória marketingu zorganizovali event s názvom DAJ MA DOLE! Uskutočnil sa 9. decembra 2013 […]
  • Zo sveta médií a marketingu (17. – 23. apríl)  Zo sveta médií a marketingu (17. – 23. apríl) Nestihli ste si nás vypočuť?  Tom Nicholson zakladá občianske združenie Novinár Tom Nicholson, známy vďaka odhaleniu kauzy Gorila, zakladá občianske združenie s názvom Pod […]
  • Nora Krchňáková: Peniaze budú len logickým výsledkom vášho úspechuNora Krchňáková: Peniaze budú len logickým výsledkom vášho úspechu Stredňajší podvečer patril v Kine OKO ďalšiemu zo série Marketing Masterclass. Hovorilo sa nielen o budovaní značky osobnosti a umelcov, comebackov slávnych interpretov, ale aj o tom, čo […]
  • Zo sveta médií a marketingu (6.3.-12.3.2013)Zo sveta médií a marketingu (6.3.-12.3.2013) Ste závislí? Zistite, koľko času trávite na Facebooku Rozmýšľali ste už niekedy, koľko času trávite na webových stránkach najpopulárnejšej sociálnej siete Facebook? Nekonečné prezeranie […]