RELAMA

Tanečná škola aj na tvojej univerzite

okt 012013
 

Premenili vodu na pivo a urobili z toho virálny hit

beer1_560x316Ako by sa vám páčilo, keby zo všetkých kohútikov vo vašom dome tieklo namiesto vody pivo? Niekoľko priateľov sa dalo dokopy so skupinou kreatívnych ľudí, odborníkov z pivovaru a inštalatérom a všetku vodu v dome jedného Novozélanďana vymenili za pivo. Jeho reakciu nahrali pomocou 14 skrytých kamier a pustili do sveta. Dohromady už majú po týždni vyše päť miliónov zhliadnutí. Na tento vtip sa chystá pivovar nadviazať veľkú kampaň. V pláne je niekoľko televíznych spotov a podpora skrz sociálne médiá.

 


Britská verejnoprávna televízia chystá reláciu s pármi súložiacimi v štúdiu

Britská stanica Channel 4 pripravuje šou, v ktorej budú páry súložiť priamo v televíznom štúdiu za prítomnosti divákov. Samotný pohlavný styk sa v programe zobrazovať nebude, páry budú súložiť v nepriehľadnom a zvukotesnom priestore. Po opustení „Sex Boxu“, čo je aj názov relácie, bude nasledovať interview s moderátorkou Mariellou Frostrup a panelom odborníkov. Tvorcovia hodinovej predkrútenej šou, ktorú Channel 4 odvysiela 7. októbra, tvrdia, že zámerom je odlíšiť aj v televízii sex od pornografie. Program bude súčasťou komplexnej iniciatívy kanálu Channel 4, ktorú nazval „Kampaň za skutočný sex“. Má byť odpoveďou na explóziu internetovej pornografie.


Telekom zmenil všetky svoje reklamy do štýlu nemého filmu

indexV Deň Nepočujúcich v nedeľu 29. septembra Telekom zmenil všetky svoje reklamy do štýlu nemého filmu, aby ich zatraktívnil aj pre nepočujúcich. Kampaň „Láska nepotrebuje zvuk“ je inšpirovaná nemým filmom z 20-tych rokov. Vznikla pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich, ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť nepočujúcich medzi nami. Pred 100 rokmi by boli Nepočujúci hviezdy, ale môžu byť nimi pre nás aj dnes – odznie v kampani, v ktorej účinkujú nepočujúci herci z divadla Tiché iskry.


Riziká sociálnych sietí ľudia stále podceňujú

Policajti aj právnici varujú pred nárastom počítačovej kriminality. Podľa štatistík už kriminalisti tento rok riešili toľko prípadov ako za celý minulý rok. Experti sa zhodujú, že ľudia riziko internetu a virtuálneho sveta stále podceňujú. Problémy začínajú už na základných školách. Riziká internetu nedávno potvrdil aj prípad zo základnej školy v Ostrově na Karlovarsku. Trojica dievčat vytvorila na internete falošný profil kamarátky, na ktorom ju hanili. Spôsobilo jej to ťažkú psychickú traumu, nechcela chodiť do školy a plakala. Založiť falošný účet pritom dokáže takmer každý užívateľ internetu v priebehu niekoľkých minút.


Koniec trapasov. V Kalifornii zákonom umožnia vygumovať on-line minulosť

facebook-soukromi-4bebeef96189b-4c2c4eb48f1beVýstrelky z dospievania, bujaré večierky, odvážne fotky a nerozumné online komentáre  predstavujú pre mnoho dospievajúcich nočnú moru. V Kalifornii sa ale už čoskoro ľudia nebudú musieť báť, že niečo z toho vyjde najavo a ohrozí napríklad ich budúcnosť v zamestnaní. Nový zákon, ktorý podpísal tento týždeň miestnej guvernér, umožní neplnoletým všetky podobné stopy vymazať.


Ťapáková končí, nový riaditeľ Markízy je Rakúšan

Vlastník Markízy, spoločnosť CME, v stredu oznámil meno nového riaditeľa slovenskej televíznej skupiny. Stane sa ním Rakúšan Matthias Settele. Vo funkcii tak končí Zuzana Ťapáková, ktorá bola generálnou riaditeľkou Markízy od roku 2010, keď nahradila Václava Miku, súčasného šéfa RTVS.


Rada ponúka 20 rozhlasových frekvencií, polovicu po Rádiu Kiss

radio_ilustrak1Rada pre vysielanie a retransmisiu (RVR) v piatok vyhlásila druhé tohtoročného konanie na pridelenie rozhlasových frekvencií pre terestriálne vysielanie. Kým v prvom konaní v máji pridelila deväť frekvencií siedmim žiadateľom, na jeseň ich bude „v ponuke“ dvadsať. Desať kmitočtov je v tomto prípade individuálne skoordinovaných, zvyšná polovica je uvoľnená po košickom Rádiu Kiss, ktorého licencia na vysielanie zanikne v auguste 2014.


Lidl je podľa súťaže Hermes najlepšie komunikujúcou firmou na Slovensku

Najlepšie komunikujúca inštitúca v Slovenskej republike je obchodný reťazec Lidl. Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii Obchodné reťazce aj absolútnym víťazom hlasovania za všetky hodnotené kategórie spolu v rámci súťaže Hermes – Komunikátor roka 2013.

Text:Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk

Viac o mne

Andrej Brník

Mám rád to čo robím a čo robím sa snažím robiť na 100%. Niekedy je to so mnou síce na nevydržanie, ale aj napriek tomu si myslím, že som celkom spoločenský.
Viac o mne

Viac zaujímavých článok z nášho webu