Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Zo sveta médií a marketingu (20.3.- 9.4.2013)

Napísal na 9. apríla 2013

Colnica Slovákov a Čechov nerozdelí, ale spojí

rtvs-colnica-clanokDva národy pod spoločnou vlajkou, spoločné úspechy aj prehry a potom križovatka. Ako veľmi sa od seba Slováci a Česi vzdialili za dve dekády svojej samostatnosti? A v čom sú si ešte stále podobní? Odpovede hľadá spoločný projekt RTVS a Českej televízie Colnica/Celnice, ktorý sa na televízne obrazovky verejnoprávnych kanálov dostane už tento týždeň. Skôr ako odpovede ponúka cyklus ďalšie otázky a podnety na diskusiu. A tiež trinásť premiérových autorských dokumentov z dielne niektorých z najlepších slovenských a českých dokumentaristov dneška.


Na Slovensku máme ďalšie Superbrands

Ocenenie získala spoločnosť Orange Slovensko, zisk ocenenia tiež komunikuje kozmetická spoločnosť Oriflame, zdravotná poisťovňa Dôvera. Ocenená bola značka Martini spoločnosti Koft a firma McCain v kategórii mrazené výrobky so zacielením na mrazené zemiakové výrobky.
Program Superbrands vyvrcholí galavečerom, tzv. Tribute Event, počas ktorého značky oficiálne dostanú titul Superbrand v prítomnosti popredných osobností z odboru. Galavečer se bude konať na začiatku mája 2013.



Na Fest Anča príde scenárista a producent Simpsonovcov

36654-simpsonovci-clanokHosťom šiesteho ročníka medzinárodného festivalu animovaných filmov Fest Anča, ktorý sa uskutoční od 27. do 30. júna v kultúrnom centre Stanica Žilina-Záriečie, miestnom Ster Century Cinemas, Mestskom divadle Žilina a Považskej galérii umenia v Žiline, bude americký scenárista a producent Mike Reiss. Ten sa preslávil predovšetkým vďaka seriálu Simpsonovci (1989).
Do medzinárodnej súťaže sa tento rok prihlásilo 964 animovaných snímok z celého sveta vrátane krajín ako Arménsko, Bielorusko, Etiópia, Portoriko alebo Uruguaj, pričom zo Slovenska ich pochádza až 27. Budú medzi nimi napríklad aj nový film Ivany Šebestovej Sneh, ktorý festival otvorí, ďalej hudobný klip Mesiac Ondreja Rudavského alebo snímka Matúša Vizára Pandy.


Lekár z reality šou spáchal samovraždu, vraj kvôli médiám

Smrť účastníka francúzskej reality šou počas nakrúcania v Kambodži viedla k samovražde lekára výpravy i k polemike o budúcnosti celého žánru. Lekár totiž vinil médiá, že ho natoľko zneuctili, až ho dohnali k samovražde. Takmer súčasne z druhej strany Atlantiku potom prišla správa o smrti celebrity v jednej reality show v Spojených štátoch.
Francúzsky regulátor televíznych a rozhlasových relácií podľa agentúry AFP zvažuje, že by podobné show sprevádzalo odporúčania o nevhodnosti pre deti do 12 rokov. Prípadne, že by televízie smeli tieto relácie vysielať až po desiatej hodine večernej. Podľa jednej z členiek audiovizuálne rady, novinárky Françoise Labordeovej, reality show obsahujú „latentné násilie“ vzhľadom k napätým vzťahom medzi účastníkmi.


Marek Hamšík aj Martin Škrteľ ukážu v kampani formu a telá

futbalovakampan-dajto-marekhamsikMužská televízia Dajto chystá imidžovú kampaň. Využije v nej súčasné tváre slovenskej futbalovej reprezentácie. V kampani, promujúcej Dajto ako „telku pre chlapa“, sa objaví Martin Škrteľ, Marek Hamšík, Marek Sapara, Róbert Mak, Filip Hološko a Juraj Kucka.
Spoty vytvára televízia interne, v tíme kreatívneho oddelenia slovenskej CME na čele s Romanom Kettnerom. Natáčali sa v Žiline a do vysielania sa nasadia pred júnovým kvalifikačným zápasom Lichtenštajnsko – Slovensko. Jednotlivé spoty zobrazujú futbalistov, ako „ladia formu“ pred majstrovstvami sveta.



Hudba v mieste predaja dokáže divy

MusicS hudbou sa dajú na mieste predaja robiť doslova zázraky: spomaliť vnímanie času, udávať rytmus a v neposlednom rade tiež ovplyvniť priebeh nakupovanie. Pri vstupe do obchodu je hudba jedna z prvých vecí, ktoré si zákazník všimne. Hudba udáva rytmus jeho pohybu po priestore, priamo ovplyvňuje jeho náladu a následne aj nakupovanie. Navyše keď sa vhodne zladí s farbami a vôňou, možno s hudbou doslova čarovať. Nie je nad to, dať si dobrú kávu popri zvukoch príjemnej jazzovej hudby. Ešte lepšie je prepojiť hudbu a vôňu kávy s čerstvým pečivom rovno v pekárni, ktoré to pomôže k zvýšeniu predaja. Úlohou instore médií je zaujať bez toho, aby to bol trik. O to ťažšie je to v súčasnej dobe, keď človek nosí rozsiahlu hudobnú knižnicu priamo vo vrecku.

 

Text:Veronika Buláková, Marianna Sádecká


Pokračovať v čítaní

Další článok

FMK na cestách



Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/3/4/34db1509-ab11-40d3-bf5d-a7b864638c6c/aetter.sk/web/wp-content/themes/onair2/phpincludes/part-next-post.php on line 28
Náhľad

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/3/4/34db1509-ab11-40d3-bf5d-a7b864638c6c/aetter.sk/web/wp-content/themes/onair2/phpincludes/part-prev-post.php on line 28
Náhľad