mar 192013
 

Joj 3 bude Wau. Odštartuje 15. apríla

wau_imidzovyTelevízia JOJ informovala o zavedení novej stanice Wau, ktorá odštartuje 15. apríla. Vysielanie bude zamerané hlavne na ženské publikum v produktívnom veku. V programovej štruktúre sa majú objaviť dokumenty a reality show. Wau má priniesť relácie o bývaní, varení, nakupovaní, chudnutí, plastikách a ďalšie programy o životnom štýle. Vo vysielaní sa má objaviť viacero pôvodných formátov. Vysielať by mala 24 hod. denne, 7 dní v týždni. Názov stanice sa ešte môže zmeniť. O pláne spustiť novú stanicu informovala JOJka v novembri minulého roka. Vtedy uviedla, že sa bude zameriavať na spravodajstvo, dokumenty a lifestyle. Plány sa ale zmenili, okrem vyradenia spravodajstva zo štruktúry sa posunul aj štart vysielania.


RTVS spustil infolinku k úľavám na koncesiách

Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) v pondelok spustil infolinku na pomoc občanom, ktorí si uplatňujú nárok na úľavy z platenia za služby verejnosti poskytované RTVS. Infolinka s telefónnym číslom 18 288 je k dispozícii sedem dní v týždni od 8:00 do 20:00. Generálny riaditeľ RTVS Václav Mika zároveň požiadal o pomoc pri komunikácii s občanmi Združenie miest a obcí Slovenska. RTVS vypracovala manuál, ako postupovať pri uplatňovaní nárokov na rôzne typy úľav. Manuál bude zverejnený aj na internetovej stránke uhrady.rtvs.sk. RTVS bude tolerovať predkladanie požadovaných dokladov až do 30. júna 2013.


Ta3 predĺži vysielanie a pridá dve nové relácie

ta3Od štvrtka 21. marca bude spravodajská televízia Ta3 vysielať dlhšie. Spravodajské bloky sa ráno začnú o hodinu skôr, teda o 6:00h, v noci vysielanie skončí až o 01:00h. Cez víkend bude vysielanie štartovať o 7:00. Menej priestoru tak zvýši pre kanál Ring TV, ktorý prináša nočné audiotextové súťaže. V rannom vysielaní chce Ta3 v prvých troch hodinách prinášať „dynamickejšie“ spravodajstvo. Do 9. hodiny bude program vypĺňať spravodajský „expres“.
Predĺžené nočné vysielanie má byť službou divákom, ktorí prichádzajú k obrazovkám neskoro večer. V poslednej hodine vysielania im Ta3 ponúkne súhrn najdôležitejších udalostí dňa a tiež záznamy tlačových besied a rozhovorov. Od štvrtka štartujú na Ta3 aj dve nové relácie. Ide o formát Bez dresu o zákulisí športu a o reláciu Rozhovory cez polnoc. Televízia avizuje, že obe relácie bude vysielať z nových štúdií.


Film o Jobsovi do kín v apríli nepríde. Údajne kvôli marketingu

getfile.aspxSvetová premiéra prvého životopisného filmu o spoluzakladateľovi firmy Apple Stevovi Jobsovi sa odkladá na neurčito. Dôvodom má byť nedotiahnuté marketingové pozadie, vraj kvôli nedostatku času. Film pritom už bol verejnosti predstavený. Filmoví kritici ho mohli vidieť koncom januára na festivale nezávislých filmov. Steve Jobs podľahol rakovine 5. októbra 2011. Film zmapuje len časť jeho života. Priblíži obdobie rokov 1971 až 2000. Snímka sa mala do kín dostať 19. apríla. Práve v štvrtom mesiaci roka Apple oslavuje 37. narodeniny. Pre slovenských divákov sa mala začať premietať začiatkom mája. Na oficiálnej internetovej stránke filmu v čase písania článku stále figuroval pôvodný dátum.


WLB opäť hľadá medzi študentmi reklamné talenty

Agentúra Wiktor Leo Burnett spustila tretí ročník kampane s pracovným názvom „Hľadáme čerstvé mäso“, tento rok s názvom „Hľadáme tvár do reklamy“.
Tohtoročný koncept pripravovali s dvoma cieľmi. Intenzívnejšie spolupracovať s vybranými univerzitami, nájsť ich najväčšie reklamné talenty a zároveň zvýšiť povedomie o náborovej aktivite medzi študentmi. Učitelia informujú o projekte na svojich prednáškach, vedia študentov usmerniť a motivujú ich k získaniu stáže v agentúre. Na štyroch školách (FMK UCM, KAMAKO UK, PEVS FM, UKF v Nitre) má agentúra permanentnú expozíciu a na všetkých vrátane EUBA komunikuje na školských sociálnych sieťach a webstránkach. Prvé projekty už začali prichádzať cez víkend. Deadline na zaslanie projektov je 28. marec.


V ankete Telkáč roka bola opäť najobľúbenejšou televíziou Joj

telkactopkySpravodajský web Topky.sk v spolupráci so serverom Telkáč.sk vyhlásil výsledky druhého ročníka ankety Telkáč roka 2012. Fanúšikovia hlasovali v 13 kategóriách na Facebooku od polovice februára. Titul najobľúbenejšej stanice obhájila televízia Joj. Na druhom mieste skončila Markíza, tretia bola Jednotka. V ďalších kategóriách boli očakávaní, ale aj prekvapiví víťazi. Seriálom roka sa stal Panelák, Modré z neba, reality šou Masterchef. Moderátorom roka sa stal Vilo Rozboril, moderátorkou Kveta Horváthová. Za najlepších hercov hlasujúci vybrali Jána Koleníka a Nelu Pociskovú. Do ankety sa podľa údajov servera zapojilo na sociálnej sieti v tomto roku 398-tisíc ľudí, vlani ich bolo približne 117-tisíc.


Kamoš, alebo srab? Carlsberg má odpoveď

duvalZabudnite na staré vtipy so skrytou kamerou a relácie, ktoré boli na nich založené. Niektoré reklamné agentúry v poslednej dobe predvádzajú akcie, ktorých drzosť v spojení s náročnou produkciou nemá obdoby. Cieľom je samozrejme čo najväčší šok divákov na internete a následne rýchle šírenie. Najlepšie sa to v poslednej dobe podarilo značke Nivea, ktorá sa dohovorila s priateľmi niekoľkých cestujúcich na letisku a vymyslela na nich búdu. Konfrontovala ich so správami v médiách o tom, že sú práve oni na úteku a sledovala pritom, ako sa budú potiť. Pivovar Carlsberg išiel ešte ďalej. Predstavte si, že vám kamarát neskoro večer zavolá a bude tvrdiť, že prehral v pokri a potrebuje, aby ste mu hneď priniesli peniaze. Keď budete súhlasiť, čakajú vás veľké nervy. A na konci vám povie, že to bola len reklama.

 

 

Text:Veronika Buláková, Marianna Sádecká

Viac o mne

Andrej Brník

Mám rád to čo robím a čo robím sa snažím robiť na 100%. Niekedy je to so mnou síce na nevydržanie, ale aj napriek tomu si myslím, že som celkom spoločenský.
Viac o mne

Posledné príspevky autora Andrej Brník (pozri si všetko)

Viac zaujímavých článok z nášho webu