Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Z IKEY sa stal sekáč. Predáva zbytočnosti

Napísal na 8. novembra 2013

Z Ikey sa stal sekáč. Predáva staré zbytočnosti

ikea_kristianPri odbere starého nábytku sa po novom nečaká na hulákajúceho vykupovača, ktorý na celú ulicu do ampliónu vykrikuje svoje obchodné zámery, ale na Ikeu. Zatiaľ síce iba vo Švédsku, ale možno sa aj slovenským zákazníkom raz pošťastí. O čo ide? Ikea v rámci kampane pomohla ľuďom zbaviť sa svojho starého nábytku, ktorý už nepotrebujú, a zároveň sa snažila chrániť životné prostredie. Kreslo Zuza, konferenčný stolík Cecilka alebo jedálenský stôl Joakim, aj tak zneli nové mená starých kusov nábytku, ktoré sa počas niekoľkých týždňov objavovali vedľa úplne nových produktov nábytkárskej spoločnosti.


Bauer Media uvedie nový časopis. Staví na krížovky

Bauer-MediaVydavateľstvo Bauer Media SK začne od 8. novembra vydávať nový titul Napísané životom Krížovky. Časopis využije značku existujúceho titulu, ktorý je na trhu už dlhšie. Mesačník Napísané životom vychádza od roku 2008, prináša publicistiku so spoločenskými témami, príbehy, rady do života či odpovede odborníkov na otázky čitateľov, ale aj zoznamku. Mutácia titulu pre krížovkárov vyjde do konca kalendárneho roka dvakrát ako samostatné vydanie. Obsahovať bude len klasické švédske krížovky.
Napísané životom Krížovky bude mať 48 strán a predávať sa v stánkoch za 0,59 eura. Bauer Media hádanky a krížovky zverejňuje aj vo svojich iných tituloch, samostatný časopis pre ne však nemal.
Bauer Media má v portfóliu aktuálne jedenásť pravidelne vychádzajúcich časopisov. V tomto roku uvádzal na trh aj skúšobné číslo náučného magazínu Svet poznania, ten ale v prezentácii titulov aktuálne na webe vydavateľstva nefiguruje.


Aj New York Times bojuje o príjmy. Na webe dá priestor sponzorským článkom

France NYT Going GlobalAmerický denník The New York Times hľadá nové spôsoby, ako navýšiť svoje príjmy. Vydavateľstvu by mal pomôcť takzvaný Branded content, ktorý chce uviesť už čoskoro. Čarovný pojem zahŕňajúci podprahovejšiu formu inzercie je pravdepodobne jedným z riešení, aj pre tradičné noviny, ako priniesť viac peňazí do online pokladne. Nová webové stránka, ktorú NYT spustí v prvom štvrťroku 2014, má obsahovať viaceré nové reklamné produkty, okrem iného aj časť pre spomínaný branded content.


Markíza: Fooor končí, zastúpi ho Dajto

fooorkoniecTelevízia Markíza potvrdila, že svoju najmladšiu stanicu Fooor, ktorá vysiela od februára tohto roka, v najbližšom období „vypne“. Chce dve silné menšie stanice. Kedy sa tak stane, zatiaľ vysielateľ neuviedol. Podľa informácií Mediálne.sk by to malo byť od januára. Televízia zatiaľ zasiela programové plány pre Fooor aj na nasledujúce novembrové týždne. Fooor má spomedzi všetkých staníc Markízy najnižšiu sledovanosť, v paneli PMT mal ale aj najmenšie pokrytie.


Google a Yahoo! ignorujte, radia novinárom v Nemecku

Google Acquisition ReviewNemecký zväz novinárov (DJV) vyzval žurnalistov, aby nevyužívali služby vyhľadávačov Google a Yahoo! Dôvodom sú správy o monitorovaní dátových spojení týchto internetových vyhľadávačov americkou Národnou bezpečnostnou agentúrou (NSA). Vyhľadávanie informácií novinármi musí zostať dôverné, vysvetlil predseda DJV Michael Konken.
„V každom prípade existujú aj iné vyhľadávače a poskytovatelia e-mailových služieb, ktoré sú podľa doterajších poznatkov považované za bezpečné,“ vyhlásil Konken.


Štrikovacia reality šou v Nórsku sa skončila fiaskom

Bez_nazvuNórskemu tímu sa nepodarilo pokoriť austrálsky rekord v upletení tradičného svetra z čerstvo odstrihnutej ovčej vlny za menej ako päť hodín. Jeho úsilie mohli diváci v Nórsku a vďaka internetu aj vo zvyšku sveta sledovať v priamom prenose televízie NRK. Prenos sa skončil po viac ako ôsmich hodinách pred 09:00 SEČ, keď si jeden z členov tímu nový sveter slávnostne obliekol. Pokus o rekord sa začal v pletiarskom múzeu v obci Salhus pri Bergene presne o polnoci. Podľa plánu začal jeden z účastníkov akciu strihaním ovce, na čo potom nadviazalo spriadanie vlny na kolovrátkoch a samotné pletenie. Nasledovali hodiny úmornej práce, ktorú diváci z rôznych končín sveta komentovali na Twitteri. Nakoniec však Nóri neuspeli – pletiari začali béžový sveter z niekoľkých dielov zošívať až po osem a pol hodine. Hotové dielo oslávili tortou a pohárom sektu. Ten, kto čakal, že výsledkom niekoľkohodinovej šou bude tradičný nórsky sveter s farebnými vzormi, bol nakoniec sklamaný.
Kvôli snahe pokoriť rekord nemohli členovia tímu vlnu farbiť, pretože by ich to príliš zdržalo. Výsledný výrobok potom v porovnaní s pestrými svetrami, ktoré mali na sebe sami pletiari, pôsobil trochu nudne a neumelecky: mal lodičkový výstrih a zdalo sa, že figurantovi príliš nesedí a ani nepristane.


RTVS uviedla novú kampaň, zapojila Brychtovú aj Merčiaka

rtvs_logo_bigUniverzálnosť, nezávislosť, rozmanitosť, kvalita, zodpovednosť a inovácia majú predstavovať hodnoty verejnoprávnosti, ktoré budujú obsah. Novú komunikačnú kampaň, ktorej ústredným motívom je šesť spomenutých atribútov, spúšťa Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) od 4. novembra. Kampaň je ďalšou fázou komunikačného konceptu, ktorý v lete odštartovala kampaň Bez reklamy. Verejnoprávny telerozhlas v nej pripomínal, že svoje vysielanie neprerušuje komerčnými prestávkami. V uvedenom pokračovaní kampane RTVS zdôrazní, že misiu verejnoprávnosti chce naplniť kvalitným obsahom. „Problém verejnoprávnosti nie je v tom, že by sme nemali definovaný pojem. Jediný spôsob, ako však možno našu misiu napĺňať, je priniesť zodpovedajúci obsah,“ uviedol na pondelkovej tlačovej konferencii generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.

 

Zdroj: medialne.sk
Text: Veronika Buláková

 


Pokračovať v čítaní