RELAMA

Tanečná škola aj na tvojej univerzite

okt 272013
 

Kto príde tento rok prvý? Nebolo nutné dlho čakať. Avšak netušila som, že čas Vianoc je už 20.októbra. V tejto chvíli sa objavuje v televízii reklama jedného z mobilných operátorov. Inšpirovali sa asi vianočnými sladkosťami v supermarketoch. Každý rok posúvajú takéto reklamy na skoršie obdobie. O pár rokov budeme sledovať v televízii už v septembri vianočné stromčeky, ozdoby. A budeme vedieť, ktorý mobilný operátor nám ponúkne ten najlepší vianočný paušál, aby sme mohli volať so svojimi blízkymi v takýto skvelý čas, ako sú Vianoce. Je na zvážanie, prečo si ľudia, ktorí tieto reklamy vytvárajú, neprečítajú najskôr diskusie na rôznych fórach. Ľudia nechcú a nebaví ich takýto typ reklamy v októbri. Veď je vonku chvíľami +15 °C, slnko svieti, lístie je sfarbené všetkými možnými odtieňmi a šuchoce nám pod nohami. Je jeseň, ale v televízii a v supermarketoch máme Vianoce. Jedno malé pozitívum, že televízie začínajú s Vianocami „až“ v októbri. Na porovnanie, jeden zo supermarketov začína v polovici septembra. Reklama, ktorá sa tento rok predstavila na trhu ako prvá, nesie v sebe určité poslanie. Teda aspoň sa snaží byť tak prezentovaná. V reklame ide o to, že sú tam otcovia s deťmi, ktorí si nechajú narásť bradu, aby ich deti zažili skutočného Mikuláša, resp. Santa Clausa. Pre deti brada rodiča môže byť zábavná. No v konečnom dôsledku mobilnému operátorovi nejde o slasť a radosť detí, ale o zisk, ktorý z tohto obdobia roka môže získať. Každý rok môžeme sledovať, ako sa reklamy navzájom predbiehajú a bojujú o zákazníkov. Neuvedomujú si však, že ľudom to ide neskutočne na nervy. Vidieť 10-krát tú istú reklamu pri sledovaní filmu, ktorý trvá 2 hodiny, je naozaj šialené. A kto príde s vianočnou reklamou ako druhý? Isto to nebude trvať dlho a dozvieme sa to. Avšak už teraz všetci tušia, ktorý operátor to bude. Nezostáva nám nič iné, len vydržať do konca roka počúvať to isté a dúfať, že aspoň jedna vianočná reklama náš poteší.

Autor: Dominika Klačanská

Viac o mne

Andrej Brník

Mám rád to čo robím a čo robím sa snažím robiť na 100%. Niekedy je to so mnou síce na nevydržanie, ale aj napriek tomu si myslím, že som celkom spoločenský.
Viac o mne

Viac zaujímavých článok z nášho webu

  • Vianoce do tretice, odchod Shootyho či novinky na JOJ-keVianoce do tretice, odchod Shootyho či novinky na JOJ-ke Vianočná reklama do tretice Okrem oranžového a ružového sa do vianočnej kampane pustil aj modrý operátor. Avšak kampaň O2 by sme skôr mohli nazvať anti-kampaňou. Nechcú totiž svoju […]
  • Jazykové okienko vol.2: Dva pivá za dva euráJazykové okienko vol.2: Dva pivá za dva eurá Ako sme avizovali v časti číslo JEDEN, že gramatika je podstatná, rozhodli sme sa, že si dáme menšie pokračovanie. Tentokrát žiadne poučky a základné pravidlá, bude to menšia ,,slovenčina […]
  • Zo sveta médií a marketingu (17. – 23. apríl)  Zo sveta médií a marketingu (17. – 23. apríl) Nestihli ste si nás vypočuť?  Tom Nicholson zakladá občianske združenie Novinár Tom Nicholson, známy vďaka odhaleniu kauzy Gorila, zakladá občianske združenie s názvom Pod […]
  • Kollárovci v Rádiu AetterKollárovci v Rádiu Aetter Rádio Aetter sa dočkalo príjemnej návštevy. Do nášho štúdia zavítala kapela Kollárovci, ktorá práve tento rok oslavuje 20. výročie svojho založenia. A hoci bol piatok trinásteho, […]
  • V LA bolo zemetrasenie. Takto vyplašene reagovali moderátori správV LA bolo zemetrasenie. Takto vyplašene reagovali moderátori správ V LA bolo zemetrasenie. Takto vyplašene reagovali moderátori správ Oblasť amerického mesta Los Angeles v pondelok ráno postihlo relatívne silné zemetrasenie stupňa 4,4. Epicentrum […]