okt 212014
 

Vianoce v októbri. Naozaj?

Naozaj. V polke októbra sme sa dočkali prvej vianočnej reklamy. Prvenstvo tento rok patrí  opäť Telekomu vďaka vianočnému, tak trochu opernému spotu. Ak ste za posledný týždeň aspoň raz pozerali televíziu, zrejme vám neunikla žena spievajúca známu opernú áriu mužovi, avšak s prerobeným textom: „Mám strašne veľkú chuť dať ti telku, tak pokoj v tablete, aj keď si v bufete.“ Súčasťou spotu je aj informácia o výbere darčeka, či už Magio Go, Deezer, Sygic navigáciu, alebo internet v mobile.

Ako je to teda s tým jedlom v McDonald´s

Najznámejší reťazec rýchleho občerstvenia na svete spustil novú kampaň „Naše jedlo. Vaše otázky.“,  v rámci ktorej bude na otázky kvality odpovedať známa tvár Grant Imahar z ešte známejšej televíznej relácie MythBusters (na Slovensku – Ničitelia mýtov). Generálny riaditeľ reťazca Don Thompson sa rozhodol pre spoluprácu s „ničiteľom mýtov“ po klesajúcich výnosoch na celom svete a niekoľkých škandáloch o kvalite jedla, predovšetkým mäsa. Súčasťou novej kampane je taktiež tím, ktorý bude odpovedať na všetky otázky o servírovanom jedle.

Odpoveď na to, či je napríklad hovädzie mäso „skutočné“, si môžete pozrieť vo videu nižšie:

V televízii sa vysiela reklama s Ficom „vyčiernená“

Už pár týždňov evidujeme v televízii reklamu od agentúry Core 4 pre Sme.sk v rámci kampane na predplatné. Niektoré články sú zamknuté v rámci Piana, avšak čitatelia si ich môžu prečítať celé za poplatok 2,90 €. O tejto službe je aj televízny spot s karikatúrou premiéra Róberta Fica, kde vidno len jeho obrysy, biely golier a červenú kravatu. Na internete ho však môžeme vidieť tak ako ho Shooty stvoril. Celá reklama pripomína divákom kauzu Gorila a celú ju ukončuje slogan: „Ak zanikne kvalitná žurnalistika, nebude to smiešne.“

text: Zuzana Hodásová, zdroj: medialne.sk

Viac o mne

Andrej Brník

Mám rád to čo robím a čo robím sa snažím robiť na 100%. Niekedy je to so mnou síce na nevydržanie, ale aj napriek tomu si myslím, že som celkom spoločenský.
Viac o mne

Posledné príspevky autora Andrej Brník (pozri si všetko)

Viac zaujímavých článok z nášho webu

  • Nový obal, chuť rovnakáNový obal, chuť rovnaká Po značke Kelt sa nenechala zahanbiť ani spoločnosť Heineken a na jar prichádza s redizajnom značky Zlatý Bažant. Po siedmich rokoch nás na pultoch predajní budú čakať nové obaly, ktoré […]
  • Vianoce do tretice, odchod Shootyho či novinky na JOJ-keVianoce do tretice, odchod Shootyho či novinky na JOJ-ke Vianočná reklama do tretice Okrem oranžového a ružového sa do vianočnej kampane pustil aj modrý operátor. Avšak kampaň O2 by sme skôr mohli nazvať anti-kampaňou. Nechcú totiž svoju […]
  • Aj oči budú jesť! McChicken, McWrap, McMuffin alebo McCountry. Toto všetko nám už je dávno veľmi známe. No, počuli ste už o McWalk? Nejde o jedlo, ale o módnu prehliadku v Štokholme, na ktorej slávna sieť […]
  • Ste v „Pohode“? Leo je!Ste v „Pohode“? Leo je! Festival Bažant Pohoda konajúci sa každoročne na trenčianskom letisku vymenil reklamnú agentúru. Môžeme sa tešiť na novú grafiku, nové permanentky, nové náramky, nové vizuálne prvky […]
  • Pozvánky od 30.3. 2015 do 5.4. 2015Pozvánky od 30.3. 2015 do 5.4. 2015 V pondelok 30. marca 2015 o 9.30 hod. bude mať v JC 13 v JAME prednášku Tamara Štrbáková na tému ,,Ako športový marketing zvýšil poznanie značky pri rebrandingu a priniesol nových […]