TOP 5 predpovedí, ktoré budú dominovať v digitálnom marketingu v roku 2016
Napísal abrnkyna 22. februára 2016
V posledných štyroch rokoch, rastie digitálny marketing deň za dňom, a nie je pochýb o tom, že tento rok bude mať v marketingu ešte väčší dopad. Tu je zoznam piatich merateľných digitálnych trendov, ktoré budú dominovať v roku 2016.
- Video reklamy bude prevládať nad všetkými ostatnými
Namiesto zobrazovania jednoduchých reklamných textov vo výsledkoch vyhľadávania vyhľadávačov, začne Google zobrazovať náhľady na video reklamy.
Čo očakávať?
Počet inzerentov používajúcich video reklamy bude postupne v tomto roku stúpať až na 40 %. - Mobilné aplikácie budú dominovať využívaniu webových stránok
Stránky optimalizované pre mobily budú pracovať pre mobilných návštevníkov skvele, ale postupne, v blízkej budúcnosti, tieto stránky nahradia kompletne mobilné aplikácie.
Čo očakávať?
Počet podnikateľov, ktorí prispôsobia svoje podnikanie do mobilných aplikácií postupne vzrastie v tomto roku až na 45%. - Digitálni asistenti budú viesť k novým metódam optimalizácie
Nárast šialene múdrych osobných asistentov, ako sú SIRI a Cortana, budú viesť k novým druhom optimalizácie pre podnikanie.
Čo očakávať?
Byť optimalizovaní pre tieto formáty, musia sa podnikatelia uistiť, že informácie o nich sú pre týchto asistentov ľahko prístupné. - Mobily budú absolútne prevládať nad klasickými počítačmi
Rok 2015 bol pre smartfóny zatiaľ najväčším, hlavne kvôli veľkému vylepšeniu od gigantického vyhľadávača Google, a to algoritmus mobilgeddon ( stránky, ktoré niesu tzv. mobile friendly sú Googlom penalizované), čo bolo veľkým medzníkom.
Čo očakávať?
Podľa posledného stanoviska od Google, stránky určené len pre mobilné zariadenia a nie pre stolné počítače,sú úplne prijateľné. - Obliekateľné technológie a Internet vecí prinesú nové príležitosti
Obliekateľné smart zariadenie ( napríklad fitness náramky) začnú v roku 2016 ešte zväčšovať svoje výhody a pre inzerentov otvoria novú cestu.
Čo očakávať?
Tieto smart technologické zariadenia zmenia vzhľad marketingu miestneho podnikania na skutočné marketingové stratégie.
Označené ako marketing