Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Študenti súťažili!

Napísal na 20. apríla 2013

TRNAVA, UCM. Študenti masmediálnej a marketingovej komunikácie si zmerali sily a predviedli svoju kreativitu v Študentskej vedecko – odbornej a umeleckej komunikácii 2013. Tohtoročné fakultné kolo sa konalo 18. apríla 2013 v priestoroch hlavnej budovy Univerzity svätého Cyrila a Metoda.

Úvodné slovo patrilo dekanke Fakulty masmediálnej komunikácie Dane Petranovej, ktorá neskrývala nadšenie z aktivity účastníkov a počtu prihlásených prác. Súťažilo sa v dvoch sekciách, a to v sekcii marketingovej a masmediálno – umeleckej. Prihlásených príspevkov bolo 28, z toho 17 v sekcii marketingovej a 11 v sekcii masmediálno – umeleckej.  Keďže počet prác v oblasti marketingu bol vyšší, musela sa sekcia rozdeliť do 2 skupín. Dekanka FMK skonštatovala, že „marketéri nás masmediálcov opäť raz valcujú“ a dúfa, že o rok sa prihlási viac prác s masmediálno – umeleckými témami.  Každá sekcia mala svoju komisiu, na čele ktorej stál predseda. V masmediálno – umeleckej sekcii to bol Jozef Sedlák a v marketingovej Jozef Rybanský a Ľudmila Čábyová.

IMG_5522

Študenti okrem teoretických prác zaujali aj svojimi praktickými a srdcu najbližšími témami. Ukázalo sa to hlavne v masmediálno – umeleckej sekcii, kde dominovali práce so sociálnou a emocionálnou tematikou. Víťazkami tejto sekcie sa stali Ľubica Burianová a Paulína Petkáčová s témou práce – Zvyšovanie úrovne mediálnej gramotnosti u špecializovanej skupiny nevidiacich žiakov. „Rozhodovanie bolo ťažké, pretože práce, čo sa týka žánru, formy, ale aj obsahu, boli rôznorodé od umeleckých a masmediálnych výstupov až po eseje,“ uviedol Jozef Sedlák. V marketingovej sekcii dominovala práca Emila Myjaveca, ktorý si odniesol prvé miesto.

Všetkým oceneným blahoželáme a už teraz sa tešíme na  zaujímavé témy, s akými prídu naši študenti o rok.

„Cieľom vzdelávania by malo byť vytvárať ľudí, ktorí sú schopní tvoriť nové veci a nie opakovať to, čo robili predošlé generácie. Potrebujeme kvalitu a vynaliezavosť.“ ( Jean Piaget)

[nggallery id=46]

Text : Simona Mokošová, foto: Annamária Vančíková