dec 052014
 

wlbFestival Bažant Pohoda konajúci sa každoročne na trenčianskom letisku vymenil reklamnú agentúru. Môžeme sa tešiť na novú grafiku, nové permanentky, nové náramky, nové vizuálne prvky festivalu a samozrejme aj grafiku pódií. V minulosti malo prípravy na starosti kreatívne štúdio Milk, minulý rok sa toho ujala agentúra Clockwise. Vizuál 19. ročníka bude pod taktovkou agentúry Wiktor Leo Burnett.

Nový koncept budú prezentovať tradične bábätká, ktoré sú hlavným grafickým prvkom už od vzniku festivalu. Pre ročník 2015 však bábätká budú rozprávať a budú všetkých návštevníkov vtipne sprevádzať celým festivalom. Wiktor Leo Burnett nechce pripraviť kompletne novú kampaň, chce len nadviazať na predchádzajúce. Avšak kampaň berú ako výzvu, aby oslovili novú cieľovku a odlíšili sa od minulých rokov.

Festival sa teší z novej agentúry aj z nového webu, nuž a agentúra sa teší, že sa snáď dostane aj k nejakým tým lístkom.

Okrem Pohody sa Wiktor Leo Burnett teší z ďalšieho klienta a tým je nákupné centrum Eurovea. Celá kampaň sa odvíja od tak trochu geografického zistenia. A síce keď prejdeme celý Dunaj od prameňa až po ústie, na brehu niet iného shopping centra ako Eurovea. ,,Najlepší shopping na Dunaji“ má už aj vianočný vizuál so Santom, ktorý by nemal riskovať zápchy a plné letiská a jednoducho dopraviť darčeky na lodi.

Pozrite si aj making of video:

Karin Kubíková

Pozitívnym prístupom som si prešla päťročnou cestou aj (šéf)redaktorky. Rádio bolo pre mňa na FMK tou najlepšou voľbou.

Viac zaujímavých článok z nášho webu