okt 112013
 

Hudobná anketa Slávik, o ktorej víťazoch rozhodovali hlasujúci fanúšikovia, v budúcom roku už na TV obrazovkách nebude. Informácie, ktoré sa v tejto súvislosti začali v posledných dňoch šíriť v internetových fórach, potvrdila denníku Nový Čas PR manažérka usporiadateľskej agentúry Forza – Zuzana Čižmáriková. Agentúra oznam zverejnila aj na svojom webe. Forza ako dôvody zrušenia ankety uviedla klesajúci záujem verejnosti o hlasovanie, ktoré „bolo zmyslom a základom celej ankety o najobľúbenejších interpretoch slovenskej populárnej hudby“. Slávik každoročne vrcholil veľkým televíznym eventom, ktorý spočiatku vysielala Markíza a v posledných dvoch rokoch Joj. Nákladný program vyrábala spoločnosť JAMFilm 1999 režiséra Vladimíra „Jeffa“ Minaříka, ktorá pre Joj robí aj ďalší event z portfólia Forzy – finálový večer Miss Slovensko.

celeste

 

 

 

 

 

 

Zdroj: medialne.sk

Viac o mne

Andrej Brník

Mám rád to čo robím a čo robím sa snažím robiť na 100%. Niekedy je to so mnou síce na nevydržanie, ale aj napriek tomu si myslím, že som celkom spoločenský.
Viac o mne

Posledné príspevky autora Andrej Brník (pozri si všetko)

Viac zaujímavých článok z nášho webu

  • Zo sveta médií a marketingu (17.4.- 23.4.2013)Zo sveta médií a marketingu (17.4.- 23.4.2013) Kriminálku Staré Mesto ocenili na medzinárodnom festivale, druhá séria je v príprave Kriminálka Staré Mesto, seriál, ktorý sa vysielal na jeseň 2010 na Jednotke, získal špeciálnu cenu […]
  • Zo sveta médií a marketingu (1.–13. november)Zo sveta médií a marketingu (1.–13. november) Tretí kanál JOJ chce konkurovať TA3 Televízia Joj oznámila zameranie a termín štartu dlhšie avizovanej tretej stanice, ktorá sa má začať vysielať v marci 2013 a bude mať dosiaľ najužšie […]
  • Nenechaj si ujsť Týždeň vedy a technikyNenechaj si ujsť Týždeň vedy a techniky Po dvoch úspešných ročníkoch podujatia Týždeň vedy a techniky je tu ten tretí. Ešte lepší, napínavejší, zaujímavejší. Buď aj ty jeho súčasťou prostredníctvom rádia Aetter.
  • Zo sveta médií a marketingu (13.2.-19.2.2013)Zo sveta médií a marketingu (13.2.-19.2.2013) Tesco chce ponúknuť Clubcard komunite zábavnú telku V Beta verzii je momentálne dostupná len pre personál reťazca. Britský reťazec Tesco chce majiteľom vernostnej karty Clubcard okrem […]
  • Všetci sme si rovní, aj v reklame a médiáchVšetci sme si rovní, aj v reklame a médiách Na portáloch si rada sledujem naše i zahraničné reklamy a občas ma vedia pekne zabolieť.  Veľa zadávateľov si často neuvedomuje, že slovenská spoločnosť je aktuálne vedená k riešeniu […]