nov 232012
 

TRNAVA. Jej pešia zóna patrila medzi prvé na Slovensku. Momentálne však už nespĺňa požiadavky doby. Najmä škaredý a lepený asfaltový povrch robí trnavskú pešiu zónu miestom, kde sa človek nezdržiava ak nemusí. To sa však má čoskoro zmeniť. Prvá etapa – výmena inžinierskych sietí je už hotová. Mali by nasledovať ďalšie dve etapy a podľa plánov o 2 až 3 roky nová, moderná tepna mesta. Pozrite si poslancami schválenú vizualizáciu novej pešej zóny









Foto: Mesto Trnava

Viac o mne

Andrej Brník

Mám rád to čo robím a čo robím sa snažím robiť na 100%. Niekedy je to so mnou síce na nevydržanie, ale aj napriek tomu si myslím, že som celkom spoločenský.
Viac o mne

Viac zaujímavých článok z nášho webu

  • Je moderné správať sa zodpovedneJe moderné správať sa zodpovedne Smolenický zámok sa stal na najbližšie dva dni (6. a 7. novembra) dejiskom konferencie "Nové trendy v marketingu". Niekoľko desiatok expertov, odborníkov z praxe, ale aj akademická obec […]
  • UniverzitovicaUniverzitovica TRNAVA - Párty, párty, párty. Všade samé párty fakúlt. Ale čo takto spraviť párty celej univerzity? To je nápad Študentskej rady UCM. Tá pre Vás v klube RELAX organizuje historicky prvú […]
  • Pozvánky na 2. a 3. aprílaPozvánky na 2. a 3. apríla Pre priaznivcov dobrých filmov sa v pondelok 2. apríla uskutoční obľúbená Insomnia. Tentokrát s podtitulom Oscarová noc a tešiť sa môžete na tieto filmy: Hugo, Americká krása, Obchod na […]
  • Quo Vadis 2017: Zodpovednosť marketingu a médiíQuo Vadis 2017: Zodpovednosť marketingu a médií Quo Vadis, ktorú každoročne organizujú prváci doktorandi, sa tento rok venovala téme zodpovednosti marketingu a médií voči spoločnosti. Podľa slov organizátorov je táto téma v spoločnosti […]
  • Zo sveta médií a marketingu (2. – 15. apríl)  Zo sveta médií a marketingu (2. – 15. apríl)   Nestihli ste si nás vypočuť? Rok  2011 prial reklame Globálne výdavky na reklamu vzrástli v minulom roku o 7, 3 percenta, uviedla agentúra Nielsen na svojej […]