RELAMA

Tanečná škola aj na tvojej univerzite

mar 252014
 

Na štartzoemedia vysielania sa pripravuje nová televízia Z

Nástupcom bývalej Západoslovenskej televízie (ZSTV) by sa mala stať nová televízia Z. S programovou službou s týmto názvom ráta spoločnosť, ktorá ZSTV odkúpila od pôvodných majiteľov. Regionálna Západoslovenská televízia sa stala začiatkom roka akvizíciou eseročky Zoe Media, tá však už predtým deklarovala, že pod touto značkou ďalej vysielať nebude.


Tesco otvára servisné zóny. Ponúka v nich čerstvú kávu a cukrovinkytesco_express

Potravinársky reťazec Tesco otvára v rámci vybraných prevádzok novú servisnú zónu. Zákazníkom v nej ponúka čerstvú kávu, donuty či muffiny. Ich uvedenie podporil reklamnou kampaňou, v ktorej dáva ľuďom na výber, aby sa rozhodli, či si dajú ku káve muffin, alebo donut.


Sme.sk ukázalo nový vzhľad, po rokoch sa zmení

nove_sme1Zmeny dizajnu a architektúry najčítanejšieho slovenského spravodajského portálu sme.sk vyvrcholia v najbližších dňoch novou podobou hlavnej stránky. Homepage webu denníka SME zhromaždí viac obsahu. Web denníka SME sa nevydal cestou kompletného redizajnu, ako niektoré iné stránky, zmeny však v uplynulých mesiacoch realizoval postupne. Zmenený dizajn sa najprv implementoval do vybraných sekcií a teraz sa dotkne aj titulnej strany, na ktorú kliká najviac používateľov. Celkovo však nejde o prevratné úpravy, mnohé doterajšie charakteristické prvky zostávajú zachované.


Článok o zemetrasení v LA napísal robot. Odzvonilo novinárom?

walleO pondelkovom zemetrasení v Los Angeles neinformovali expresne len miestne televízie, ale aj noviny LA Times. Tie na webe vydali automatizovanú správu. Krátky spravodajský text na LAtimes.com sa na prvý pohľad v ničom nelíši od bežného článku o aktuálnej udalosti. Text podpísaný redaktorom Kenom Schwenckom má však predsa len iný pôvod: novinár nevytvoril samotný text, ale naprogramoval systém, ktorý ho dokázal napísať zaňho. Zemetrasenia pritom nie sú jedinou tematickou oblasťou, pri ktorej necháva redakcia denníka žurnalistiku na robotov.


Stop neznesiteľným PR žvástom! Keď sa PR tvári ako obsah

klasicka_reklamaPRepelent | Content marketing, branded content, native ads… názvy pre nie úplne nový, no v západných médiách horúco diskutovaný reklamný trend. Jeho zástancovia si pochvaľujú vyšší záujem spotrebiteľov, kritici zas, že ide o totálne stieranie hraníc medzi nezávislým žurnalistickým obsahom a komerčnou prezentáciou. O čo ide: Native ads sú články tváriace sa na prvý pohľad ako bežný obsah v magazínoch či na weboch, no s tým, že „ukrývajú“ komerčné posolstvo. Rozdiel oproti klasickým PR textom, ktoré ospevujú klienta či produkt, spočíva (mal by spočívať) v tom, že branded content sa reálne snaží zaujať čitateľa zaujímavou témou. A niekde medzi riadkami podsunúť informáciu o produkte.


McDonald’s už nevidí ružovú budúcnosť v hranolkách a burgeroch. Pomôcť majú raňajky

mcdonald_01Predstava McDonald’s ako miesta, kde ľudia jedia len hamburgery a hranolky, môže byť minulosťou. Reťazec rýchleho občerstvenia už teraz pomaly pripomína skôr kaviareň. McDonald’s si podľa webu Business Insider začína uvedomovať, že nemôže považovať svoj klasický sortiment produktov, hamburgery a hranolky, za ťahúňa, ktorý dovlečie reťazec do vysokých čísiel. Za novú voľbu, ktorá má priniesť spoločnosť na výslnie, má byť raňajkové menu, s kávou McCafé v prvej línii. Reťazec chce staviť na stratégiu, keď ľudia prichádzajúci po kávu uprednostnia skôr pečivo alebo podobné položky, ktoré sa hodia k raňajkám a ku spomínanému kofeínovému nápoju. Úmysel rozšíriť svoj podiel na raňajkovom trhu je spôsob, akým chce podnik inovovať a zachovať si tak dominantné postavenie.

merciak


Moderátorkou Čo ja viem?! nebude Zázrivcová. RTVS staví na Merčiaka

RTVS pripravila nečakaný ťah v súvislosti so štartom svojho nového zábavného programu, ktorý prvý raz predstaví v piatok 4. apríla. Moderovať ho bude športový novinár a komentátor Marcel Merčiak.Hoci sa M. Merčiak objavil aj v jednej z upútaviek na licencovaný interaktívny kvíz Čo ja viem?!, počítalo sa s ním skôr ako so súťažiacim.
Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk

Lenka "Smarty" Ďurišová

Milujem prácu s ľuďmi, spoznávanie tých nových a nekonečné množstvo možností učiť sa. Toto všetko mi poskytuje rádio Aetter.sk, kde pôsobím tretí rok ako redaktorka spravodajstva.
Čo ma vystihuje?
,,Prudký jed býva v malých fľaškách!" - áno, okrem iného, aj moje centimetre. 🙂
A nie, moja prezývka nie je odvodená od "smart". 😀

Posledné príspevky autora Lenka "Smarty" Ďurišová (pozri si všetko)

Viac zaujímavých článok z nášho webu

  • Veľké spájanie: Fun rádio sa spolčí s Europou 2 proti ExpresuVeľké spájanie: Fun rádio sa spolčí s Europou 2 proti Expresu Konkurenčné rozhlasové stanice Fun rádio a Europa 2 sa spájajú na poli obchodu. Reklamný čas pre obe komerčné rádiá bude od 1. marca predávať spoločnosť Fun Media Group. O strategickom […]
  • Zo sveta médií a marketingu (13.3.-19.3.2013)Zo sveta médií a marketingu (13.3.-19.3.2013) Joj 3 bude Wau. Odštartuje 15. apríla Televízia JOJ informovala o zavedení novej stanice Wau, ktorá odštartuje 15. apríla. Vysielanie bude zamerané hlavne na ženské publikum v […]
  • Black Friday na SlovenskuBlack Friday na Slovensku Zľavy, nákupné šialenstvo, dlhé rady pred nákupnými centrami. Aj tak by sme mohli charakterizovať tento sviatok. Black Friday alebo teda aj čierny piatok je piatok po sviatku Dni […]
  • Pravda.sk v novom šate!Pravda.sk v novom šate! Po tom, čo vydavateľ denníka Pravda spustil v tomto roku viaceré nové sekcie, pristúpil aj k redizajnu hlavnej stránky. Po „facelifte“ Pravda.sk už spravodajský web pracuje len s tromi […]
  • Ako Galaxy S5, ale za zlomok ceny? Tesco uvedie vlastný smartfónAko Galaxy S5, ale za zlomok ceny? Tesco uvedie vlastný smartfón Ako Galaxy S5, ale za zlomok ceny? Tesco uvedie vlastný smartfón Keď sa vlani v lete objavili informácie, že Tesco pracuje na vlastnom tablete, prvé reakcie boli zmiešané a spojené s […]