Made by Vaculik si odnáša zlato z Epica Awards
Napísal abrnkyna 22. novembra 2015
Reklamná agentúra Made by Vaculík zaznamenala další výrazný úspech. Povestné „ zlato“ zo súťaže priniesla agentúre online kampaň pre Tesco s názvom „ Najčerstvejšie Tesco“ v kategórii Digital.
Agentúra Made by Vaculik sa dokázala presadiť v konkurencii veľkých zahraničných agentúr. Do súťaže Epica Awards sa prihlásili agentúry až zo 73 krajín sveta. O víťazstve pre Made by Vaculik rozhodla porota tvorená odbornými novinármi z rôznych krajín a médii.
Víťazná kampaň „ Najčerstvejšie Tesco“ priniesla agentúre teda ďalší úspech po zlatých klincoch a zlate z Goldem Drum. Ako najlepšiu ju porotcovia vybrali v kategórii Digital – Online campaigns Food & Drink.
Kampaň prebiehala v prvej polovici roku 2015. Počas tejto doby si mohli ľudia prezerať oddelenie ovocia a zeleniny prostredníctvom live záberov z pobočky v Lamači. Cieľom kampane bolo umožniť divákom vidieť, ako vyzerá ponuka ovocia a zeleniny. Súčasťou kampane boli aj rôzne súťaže.