Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Hudobná šou, v ktorej sa nespieva

Napísal na 9. decembra 2014

Hudobná šou, v ktorej sa nespieva

lip_synchingV USA vznikne nová hudobná šou. Podstata hry Lip Sync Battle je jednoduchá – nevydať zo seba ani tón, no o to intenzívnejšie „spievať“ na playback a tváriť sa, že človeku ide o život. V šou Jimmyho Fallona boli kráľmi tejto disciplíny herci ako Emma Stone či Joseph Gordon Levitt. Koncept vymyslel komik Stephen Merchant, ktorý bude s J. Fallonom producent šou. Tú v USA uvedie kanál Spike TV. Užite si tieto ukážky:


Coca-Cola chce zarábať na turbo mliekumlieko

Americký nápojový koncern Coca-Cola sa odvážnejšie púšťa do mlieka. Koncom roka plánuje priniesť na domáci trh prémiovú značkou Fairlife. Coca-Cola stavila na trendy, ktoré sa prejavujú na americkom trhu. Spotrebitelia vymieňajú nezdravé sladené nápoje za produkty s vyšším obsahom proteínov. Kvalitatívne postavila Fairlife vyššie než klasické mlieko. Je bezlaktózové, obsahuje polovičné množstvo cukru, o päťdesiat percent viac proteínov a o takmer tretinu viac vápnika. Zloženie výrobku sa odráža na cene. Fairlife vyjde na dvojnásobok oproti mliečnej klasike. Cola sa aj týmto spôsobom snaží oživiť padajúci predaj klasických bublinkových nealko nápojov.


tyzden_dvojobalka.týždeň vyšiel netradične s bulvárnymi titulkami

Posledné vydanie .týždňa má neobvyklý dvojtitulok. Okrem klasického má aj bulvárny s nekvalitnou fotografiou, chybami a zlým dizajnom. Redakcia chce titulkom poukázať, ako by vyzeral časopis, ak by bulvárne spracovala hlavnú tému vydania o falošných blogeroch alebo o železnici zadarmo. Titulok je súčasťou kampane k 10. výročiu existencie časopisu ale aj k štartu predplatiteľskej súťaže.


Relácia iba pre Facebook

Televízia ABC uviedla začiatkom septembra spravodajský formát prezentovaný výlučne na Facebooku.The One Thing trvá jednu minútu a prináša rýchly prehľad správ v podobe videa. Relácia je totálna nízkonákladovka – moderátor stojí v štúdiu a rýchlo prerozpráva pár správ z aktuálneho dňa. Videá majú na Facebooku zohrať čoraz väčšiu úlohu – aby sociálna sieť posilnila počty zhliadnutí. Klipy sa tento rok začali spúšťať v News Feede automaticky.


T-Mobile nakoniec stopol reklamu, ktorou si pohneval Poliakov

Proti reklame českého T-Mobilu, nasadenej od konca novembra sa ostro ohradila poľská ambasáda. Veľvyslankyňa adresovala spoločnosti list, v ktorom spot kritizovala. V reklame vystupuje poľsky hovoriaci priekupník. Na pohraničí predáva rôzne drobné predmety vrátane telefónov a je maskovaný ako stromček. T-Mobile ešte vo štvrtok večer rozhodol, že reklamu nateraz stopne, lebo vyvolala negatívne emócie zo strany niektorých poľských občanov.

Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk


Pokračovať v čítaní